Sztafeta Marzeń

REGULAMIN ŚWIĄTECZNEJ SZTAFETY MARZEŃ
(odbywającej się podczas IX Biegu Mikołajkowego w Policach)

 

  1. 4-osobowe sztafety poprzez kapitana dokonują zgłoszenia na biegmikolajkowypolice@gmail.com – w treści maila należy podać nazwę drużyny.
  2. Zgłoszenie należy nadesłać do 25.11.2021r. W tytule wiadomości należy wpisać „Sztafeta Marzeń”
  3. Skład sztafet: w każdej z 4 osobowych sztafet musi znaleźć się co najmniej 1 kobieta.
  4. Limit sztafet : 30.
  5. Organizator ustala wpisowe dla całej drużyny na Świąteczną Sztafete Marzeń w wysokości w kwocie ( 111zł lub więcej ). Cała kwota zebrana z wpisowego ,,Świąteczna Sztafeta Marzeń” zostanie przeznaczona na pomoc dla chorego dziecka, które zostanie wybrane na patrona IX edycji Biegu Mikołajkowego w Policach. Organizator umożliwia kapitanom drużyn wgląd w rachunki i relacje (zdjęciową) ofiarowania pomocy uzyskanej ze zbiórki podczas Świątecznej Sztafety Marzeń.
  1. Numery startowe dla każdej ze sztafet odbiera kapitan w biurze zawodówwyłącznie w dniu Imprezy czyli 05.12.2021.
  2. Drużyna dokonuje wpłaty na konto:

Stowarzyszenie BiegamBoLubię Team Police

Ul.Roweckiego 50/8 Police 72-010

Santander Bank Polski

39 1090 2590 0000 0001 3631 7663

W tytule przelewu należy podać nazwę drużyny z dopiskiem – ,,Sztafeta Marzeń + nazwa drużyny”

  1. Zgłoszone drużyny zostaną podzielone na serię. Kapitan drużyny otrzyma maila przed imprezą w jakiej serii znajduje się jego team wraz z godziną startu.
  2. Bieg odbywa się na dystansie 4x100m.
  3. Formę pałeczki pełni średniej wielkości drzewko choinkowe.
  4. Pomiar czasu odbywa się przy użyciu stoperów ręcznych.
  5. Wszystkie sztafety otrzymają pamiątkowe medale na mecie(medal dla każdego uczestnika sztafety).
  6. Najszybsze trzy sztafety nagrodzone zostaną słodkimi koszami od Świętego Mikołajapodczas dekoracji na końcu imprezy. Nazwy wszystkich drużyn zostaną wpisane w tablicę podziękowania.

W przypadku jakichkolwiek pytań  możecie pisać na biegmikolajkowypolice@gmail.com.