Półmaraton w Krakowie 2017

W dniu 13 października 2017 roku liczna grupa reprezentantów polickiego klubu BBL Police wybrała się w podróż do Krakowa na CRACOVIA PÓŁMARATON KRÓLEWSKI . Chcąc czy nie chcą trenując na co dzień w polickich lasach, zdecydowali się na start w Półmaratonie Krakowskim w dniu 15.10.2017. Dla niektórych zawodniczek jadących na bieg stawało się zapieczętowanie KORONY  POLSKICH PÓŁMARATONÓW.

Nocny pociąg dowiózł naszych biegaczy na dworzec PKP w Krakowie o 6:30, ale chcąc urozmaicić swój wyjazd – zostawiliśmy walizki w poczekalni na dworcu i ruszyliśmy busem do Zakopanego.

Koło godziny 9- tej dotarliśmy na Krupówki, dwie drożdzówki kilka pączków i rzucone hasło wjazd na Kasprowy Wierch okazał się kolejnym pomysłem, który wykonaliśmy. Wjeżdzająć na szczyt dziwiliśmy się, że kilka godizn temy byliśmy w Policach ,a tymczasem podziwiamy piękne widoki Tatr. Delektowaliśmy się kilka minut widokiem z pasma górskiego, po czym powróciliśmy na zakopiańskie grupówki, aby doładować węglowodany na jutrzejszy półmaraton. Zjedliśmy pyszny obiad, a raczej schabowego, który  był tak ogromny, że zakrywał cały talerz. Wracając do busa kupiliśmy, a raczej wykupiliśmy od babuszki oscypki ( najliczyliśmy ich ponad 120 ).

Na koniec dnia pojechaliśmy do biura zawodów, aby odebrać swój pakiet startowy. No i zaczął się już powoli dreszczyk emocji i poczucie strachu przed jutrzejszym startem.

Dryn, dryn, dryn… pora wstawać ! Szybkie poranne śniadanko i udaliśmy się tramwajem na start. Jadąc tramwajem zauważamy grupkę znajomych twarzy –jak się okazało była to ekipa Wieczornego Biegania z Szczecina.  W zawodach wzieło udział ponad 8- siem tysięcy zawodników.

No i ruszyliśmy na podbój półmaratony! Podczas biegu każdy biegł swoim tempem i starał się o uzyskaniu najlepszych wyników, ale porobiło się też kilka grupek. Niestety ! Był też pech ! Podczas biegu jedna z naszych zawodniczek doznała urazu kolana i nie zakończyła swojego biegu,a ból i cierpienie pozostawał u niej przez bardzo długi okres. Są też dobre nowiny – nasze zawodniczki Ada Kamińska, Monika Gierchowska, Beata Łempkowska oraz Sylwia Kukurowska zdobyły KORONĘ PÓLMARATONÓW POLSKICH ! Byliśmy dumni i świętowaliśmy tą chwilę nawet na mecie szampanem, a popołudniu wybraliśmy się na ucztę do restauracji.

Wyniki naszych zawodników podczas CRACOVIA Półmaraton Królewski :

Pawlisiak Paweł  – 1:32”
Dołęgowski Mariusz – 1:42”
Krasnodębski Konrad – 1:42”
Przybysławska Natalia – 2:01”
Pokrzywińska Marta – 2:04”
Celary Justyna  – 2:07”
Kamińska Adriana – 2:08”
Łempkowski Janusz – 2:15”
Łempkowska Beata – 2:15”
Gierchowska Monika – 2:20”